Salutació del Rector

En nom de la parròquia i de la comunitat cristiana de Sant Mateu de Vallirana, us dono la benvinguda a la nostra pàgina web.

Aquest mitjà de comunicació pretén ser una eina de relació i evangelització al servei de l’Església i dels grups parroquials, que doni a conèixer a Jesucrist, el seu Evangeli i l’amor que Déu ens té a tots els homes. Confio que en ella –malgrat la seva petitesa i humilitat-, trobeu respostes a les vostres inquietuds; informació de la tasca pastoral parroquial, i propostes de vida cristiana.

L’Església de Vallirana està al vostre servei en tots els seus àmbits: pastoral, catequètic, formatiu, sagramental i en l’acció social de Càritas. Que Déu us beneeixi a tots i us ajudi en la vostra vida i en les vostres necessitats.

Mn. Rafael Vilaplana Moltó (Rector).